Thursday, September 26, 2013

Teringin nak joint segmen...

Ini adalah aktiviti pertama yang aku lakukan setelah beberapa tahun berblog. Sebenarnya aku tak pandai nak joint-joint segmen yang dibuat oleh blogger-blogger lain. Senang cakap tak cekap IT.... 'Benda' ni pun aku jumpa ketika berkunjung ke blog Ibu Berbicara lepas tu aku terus klik kat banner yang telah di review oleh Sal (penulis blog Ibu Berbicara) Aku baca syarat-syarat dan cara-caranya macam senang je... lalu terlintas di hati nak joint. Itupun mengambil masa berminggu-minggu. Terjah blog-blog yang dah buat review ni untuk nak tahu macam mana mereka buat.... dan hari ni aku cuba-cuba buat...



Hello Sheila! betul ke apa yang saya buat ni. Harap-harap ok ya. Setakat ni saya belum berkesempatan membaca entry dalam blog Sheila. InsyaAllah ada waktu lapang nanti saya akan datang membaca.

7 comments:

  1. Assalamualaikum awak. sheila dah terima penyertaan awak. terima kasih banyak sudi nak direview sheilaaaaaaaa. salam perkenalan ye sweetie :)

    ReplyDelete
  2. Assalam.sama la ngan acik tak reti nak buat camana..walapun teringin nak join

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acik! segmen Sheila ni senang... cuma letak je banner tu pastu acik like je Fan page dia. Kemudian follow blognya dan letak nama FB acik... settle. Cuma bila letak banner tu, acik kenalah link-kan ke blog Sheila... (ewah! mengajar aciklah pulak!..)

      Delete
  3. gudluck ye..bagus sebenarnya join segmen ni. Menang atau kalah, belakang cerita, yg penting dapat kawan

    ReplyDelete
  4. Hello Sweetie, this coming to you from Canada. I was at Dolly's blog nak check out noticed your interesting callsign and busybody over.
    Bahasa saya da out of tune, sebelum Merdeka, so have to type England talk...
    takut silap kan, get mistaken for nak mintak tangan, itu la lecheh, ha ha.
    Just joke joke, ya.
    Have a nice day and keep a song in your heart.
    Lee.

    ReplyDelete