Saturday, April 13, 2013

Catatanku...

 Catatan Destinasiku dalam MM hari ini.

Tak ada apa pun... semuanya dah ditulis dalam blog tapi kerana ada banyak 'lebihan' waktu jadi aku menulisnya kembali untuk ruangan Destinasi Mingguan Malaysia. Cuma ada sikit-sikit yang telah diperbaiki oleh pengelola ruangan ini seperti perkataan 'aku' itu telah ditukar kepada 'penulis'. Jadi aku rasa story ni macam tak 'punch'... kurang jiwa. Pada pendapat aku, kalau perkataan 'aku' itu di kekalkan pembaca akan merasai penghayatannya seolah-olah mereka sendiri yang berada di tempat itu. Apa-apa pun terima kasih kepada pengelola ruangan ini, Nisa yang telah memilih catatan destinasiku untuk dimuatkan dalam ruangan Destinasi minggu ini.

18 comments:

  1. saya pun dah baca.

    DAh agak dah penulisnya . Tapi tak nampak nama penulisnya disertakan atau saya yang tak jumpa.
    tahniah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimakasih Nieda kerana sudi membacanya. Eh! ada by linenya... atas sekali.

      Delete
  2. tahniah darling Sweetie best lah cerita nya di muatkan dlm Mingguan ke, esuk nak cek kat kedai buku ada lagi tak hee best kan kalau bercerita pasal tempat yg kita suka terutamanya UK aduiii miss sangat2 tempatnya dan orang2 disana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya, dalam Mingguan hari ni dear kak Noor. Bila dikenang-kenangkan balik, cam tak puas je jenjalan kat sana aritu.

      Betul tu kak Noor, memang 'miss' sesangat. Tp yelah... tak mo ingat2 sgt... kang dilanda wabak rindu... payah!

      Tgk dlm FB, cam ada ura2 nak gi sana lagi? Bila tu Kak Noor?

      Delete
  3. Ala Sweety....ruginya I tak baca your coretan. Kami hanya langgan berita harian n straits times je. Esok i cuba cari paper tu kalau ada lagi!
    Anyway tahniah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala, tak ada apapun Leez... saja-saja menulis dan bagi pada pengelola ruangan tu... ceritanya sama je dengan yg I tulis dlm blog.

      Delete
  4. Wah, tahniah dapat berkongsi pengalaman! Ruginya saya tak dapat baca..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita biasa yg dah saya tulis dalam blog ni Sal.

      Delete
  5. Alah ruginya tak beli paper semalam.... Anyway tahniah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab masih terkenang2 lalu saya tulis dan hantar kat MM Zana. Terima kasih!

      Delete
  6. dah agak dah ni story akak sebab muka anak akak sgt familiar.muka akak saya jarang nmpk dlm blog.hehehe. =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah smlm akak tanya kat pengelolanya knapa tukar nama 'aku' tu pada 'penulis'... rasa cam tak menjiwai storynya.

      Memang tak nak letak sgt gambar dlm blog... segan org kenal.

      Z@ck ada masa buatlah catatan ke NZ ari tu.

      Delete
  7. tahniah sweetie..acik dapat baca kat blog pun dah seronok..sebab acik tak beli surat khabar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duduk kat rumah sensorang... tetiba teringin pulak nak menulis kat suratkhabar... tu yg buat tu Acik. Ceritanya tak ada apa pun... Yg seronoknya kengkawan anak saya tu perasan story tu.. mereka beritahu kat anak saya.

      Delete
  8. rajin akak menulis kat majalah

    ReplyDelete